lördag 28 augusti 2010

Smarrolunch

Jag har läst hos Elin om kesoplättar ett par gånger och idag blev sådana till lunch för mig. Övvriga familjen käkade lite rester. Dock blev plättarna poppis även hos de små så det blev inte fullt 2 portioner till mig, jag får fylla ut min lunchlåda med mer bräckt skinka som jag valde ha till. Gott! Jag hoppade iofs över champinjonerna i smeten och funderar på att ha lite riven morot nästa gång?

I övrigt undrar jag när jag ska träna nästa gång? Ska jag gå ut i spåret och springa en sväng idag? Ska jag åka till gymmet imorgon? Det orkar jag nog inte. Och måndag och tisdag är det nog kört, jag är då ensam hemma med barnen och Lillbusen vaknade med feber idag så som det ser ut så blir det iaf vab på måndag.. Isf kan jag ju träna lite hemma, vi ska försöka få upp vår slagsäck i källaren idag. Whee!! :D

2 kommentarer:

  1. Härligt att de gillades av övriga familjen! Du får rapportera hur det smakar med morot, jag var lite inne på att testa hur de smakade med riven squash i. =)

    SvaraRadera
  2. Elin: Ja jag tänkte också på squash! Fick ett recept på squashplättar på en VV-klass. Med parmesanost i. Ska testa dem imorgon tror jag. Så kanske jag sen mixar det bästa av de två rätterna? :)

    SvaraRadera