onsdag 18 augusti 2010

Motigt

Sen i söndags har jag haft knallont i magen, mer eller mindre hela tiden. Detta har gjort att jag inte kunnat/velat/orkat tänka på att äta bra och träna. nej det går råbort. Nu har jag ju sett fram emot att få gå på VV för att få en rejäl nystart i 2 veckor och idag är det så dags. Nu känner jag mig väldigt opepp på att gå, men jag tror jag går ändå. Kanske precis vad jag behöver för att orka tänka bra? Men mest vill jag må bra så jag orkar med att göra saker och inte ligger som ett osocialt slakt på soffan när jag träffar kompisar. Eller är hemma med bästa T för den delen.

2 kommentarer:

  1. :(
    Så himla trökigt! Jag tycker du ska gå med. Se det som en första gång. Sen kan du komma igång. Men det är ju du som väljer förstås.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Annan: Jag gick. Det är som en nystart. Kram

    SvaraRadera