torsdag 19 augusti 2010

Nytränad

Åh. Jag var och styrketränade på lunchen. Så gött. Jag känner mig härligt trött i kroppen nu, som man kan göra efter träning. Imorgon får jag se om jag mesade ur eller om jag körde så hårt jag ville. :)

Jag tänkte lite på träning och hur jag ska få livet att gå ihop. Istället för att se träningen som tid jag förlorar från min familj så får jag se det som tid jag investerar i min familj, genom bättre livskvalité och bättre hälsa. Jag ska klura ut ett träningsschema, inte VAD jag ska göra, utan när. Jag kanske viker tis och tor lunch och mån och ons morgon till träning. Om jag sedan väljer att springa, gå på bodypump, simma, spela squash, styrketräna, whatever är egalt. Bara jag tränar. Men nu ska jag inte planera in 4 träningstillfällen precis just nu. Jag måste få komma igång lite. Jag kanske tänker mig i af 2. Men helst 3. Jag är laddad för en rolig träningshöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar