måndag 24 januari 2011

Men dååå!

Åh! Jag glömde väga mig i morse. Troligen undermedvetet "glömde" eftersom jag vet att det är +. Jag ska försöka komma ihåg det imorgon bitti. Men i övrigt så har jag tänkt gå över till fredagar, den softaste av mornar. Måndagar är så förvirrande och trötta så det känns som ett mirakel varje gång jag faktiskt sitter på jobbet i kläder och inte pyjamas och att då¨komma ihåg att väga mig känns som överkurs. Men jag ska försöka komma ihåg vågen imorgon så jag iaf har ett resultat för v 3.

I kväll ska vi äta Fisk i parikasås, ett gammalt beprövat recept med vit fisk som går klar i ugnen tillsammans med lite matlagningsgrädde + ajvar och som vi äter med ris och, så klart, grönsaker. Till lunch blir det pasta och kyckling med soltorkade tomater (fast utan oliver) och kanske lite träning om min förkylning släpper tills dess?

1 kommentar:

  1. Den som alltid ser dig erkänner. Jag glömde också väga. Eller. Jag kom faktiskt ihåg det. Men jag fick frukost i sängen (för min mage hade så ont) och då kunde jag ju inte gärna väga mig med full mage?! Så imorgon blir det. Kom igen! Jag tror inte jag får något bra värde heller :(

    SvaraRadera