onsdag 25 augusti 2010

Veckan som gick

Min viktväktarvecka började ganska dåligt. Jag hade jättejätteont i magen och bara tanken på motion och mat fick det att snurra för ögonen. Jag åt det jag ville när jag ville. På onsdagen. På torsdagen vaknade jag som en ny människa så jag åt rätt och tränade på lunchen. Jag kände mig peppad och tyckte det var roligt. Helgen kom och gick med fest och dagenefterkänsla men på måndagen var jag åter vid checklistan och räknade propoints. Jag gick även på BodyPump vilket var apjobbigt och jag har träningsvärk som heter duga idag. Igår var jag ut på en promenad. Jag åt nog gott och väl upp både AP och VP men det gick ändå bra för vågen visade -1kg idag. Skönt! Nu kokar jag en currykycklingsoppa och efter maten ska jag ut på långpromenad med kompis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar