onsdag 6 oktober 2010

Veckan som gick

Jahaja. Jag verkar vara en medgångsbloggerska?? Glömmer att redovisa resultat när jag gått upp (förra veckan +0,2) men idag när vågen visade -1,6 kändes det genast väldigt angeläget? Det var hursom helst ett väldigt gött minus. Min julutmaning gick ju ut på att jag skulle snitta på -0,8 i veckan och att då gå från vågen med ett +0,2 innebar ju en stor veckoutmaning, så nu ligger jag 0,2 över beräknad nedgång det borde jag ju kunna ta in på nåt sätt.. Det är bara att kämpa på.

Träningen går det åt pipan med, jag har ont i ena knät och det gör att jag fegar ut. Förmodligen ska jag iaf simma på lunchen imorgon och sen gå en powerwalk med stavar och en fin vän på kvällen. Det är bra.
Nu ska jag mysa med min T och lite te. Propointsen tillåter nog en hemmabulle också.
Over and out.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat sötnos. Jag har också te och min J kom just hem, så det finns hopp om mys här med?

    SvaraRadera
  2. tack fining! bra att du fick te och hem din J. :D

    SvaraRadera