torsdag 23 september 2010

Status

Ja jag har ju inte gjort någon viktrapportering de senaste två veckorna! Förra veckan +0,1 och igår gick jag aldrig och vägde mig, det körde ihop sig.
Jag bestämde mig ju för julutmaningen till slut men denna vecka har jag firat det hela genom att INTE gå ut och springa. :( Men det är som det är med det. Livet i övrigt körde ihop sig lite och tillsammans med hällregn en dag så har det blivit så. Men jag har spelat squash en dag och idag gymmade jag så det stod härliga till. Provade dessutom att springa litelitelite på bandet! Spännande! Först gick jag fort i 8,5 min, ökade successivt så det blev snabbare och snabbare och sen sprang jag i 1,5 minuter. :) Inte länge men ändå modigt för mig! Det stod värsta hurtosarna bredvid och hade allmänt bra kondition, snygga kroppar och sällskap av varandra. Men jag tränade på. Känner mig härligt trött i kroppen nu. Inte efter 1,5 min jogg på bandet alltså utan efter träningen i stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar