lördag 31 juli 2010

Checklista

Dag 1.

Frukost: 2 dl lättfil, 2 Leksands kardemummaknäcke, blåbär. 1 macka med skinka och gurka. Kaffe.
MM
: hann jag visst inte med!
Lunch: Pasta. Frästa grönsaker och fetaost.
MM: Macka med mjukost.
Middag: Kycklingcanneloni. Sallad. Starköl
MM: Kaffe med kladdkaka och frukt.
Vatten: 8
Motion:

Kommentar:En bra dag! Japp jag ville gärna av ren vana slänga in en godis i munnen när jag delade upp barnens lördagsgodis men jag hejdade mig. Jag har nämligen godisstopp ett tag. Vet inte hur länge, tar en vecka i taget. Men det gäller godis. Inte fikabröd och så, det får jag äta i måttliga mängder. Enligt mina egna regler. Måste detoxa mig från semestergodiset! :) Jag har nog räknat högt på det mesta och drack inte upp ölen, gör sällan det. Nu får vi främmande 3 dagar. Jag tänker att det är bra att de kommer hit så jag kan styra maten på ett lätt sätt!

Tot p: 32,5/32 (+49)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Ser att vi är i samma ålder och tvillingar båda två! =)

    Började mitt nya jag i går. Känns lite nervöst. Men jag kommer göra som du, att skriva checklistor varje dag!

    Lycka till!

    // Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja vad roligt! Visst mår man bra av att bestämma sig??
    Lycka till du med!
    Kram/Yllet.

    SvaraRadera